vineri, 15 iunie 2007

Discutie cu Luchi

......................................................................................................................................................................

Luchi: Bai hai sa-ti dau niste sfaturi despre femei.


Eu: Zi

Luchi: Sti de cate feluri sunt femeile ?

Eu: Zi tu.

Luchi:De trei feluri: cele cuminti-se culca doar cu unul ; curvele - se culca cu mai multi ; curvele dracului - se culca cu toti numai cu mine nu...

Eu: Tare asta , alt sfat ?!

Luchi: Da,fi atent,sti in cate grupe se impart femeile ?

Eu: Marime sau Latime ?

Luchi: Esti aproape,fi atent,femeile se impart in 3 grupe: elastice - se intind cat patul ; supraelastice-se intind si prin alte paturi si credincioase-se intind pana la Dumnezeu...

Eu: Buna asta !

Niciun comentariu: