marți, 19 iunie 2007

Becali isi ia insula in Grecia



Gigi Becali, patronul Stelei, a declarat pentru Libertatea ca vrea sa-si cumpere o insula in Grecia, pentru a fi mai aproape de manastirile de pe Muntele Athos.

'Intentionez sa cumpar o insula in Grecia, dar sa fie undeva langa Muntele Athos. Oamenii mei sunt deja acolo si se ocupa sa gaseasca ceva care sa-mi convina. Nici macar nu este foarte scumpa, ma costa in jur de trei milioane de euro', ne-a spus Becali.

Finantatorul clubului din Ghencea s-a intors duminica de pe Muntele Sfant, unde a contribuit cu bani pentru renovarea si modificarea Schitului romanesc Prodrom. 'S-au facut lucruri minunate la Muntele Athos, le mai dau 1,1 milioane de euro. Am dat pana acum 2,5 milioane de euro. Le-am spus ca vreau sa faca 40-44 de camere la Prodrom, pentru ca doresc sa merg cu intreaga echipa acolo. Cine vrea sa vina, nu o sa oblig pe nimeni. Eu unul daca stau o zi acolo, ma incarc. De spiritualitate are nevoie lumea', a spus Becali.

"O sa dau zilnic fuga cu salupa la calugari"

Acesta a completat: 'Pe acea insula vreau sa ii trimit in cantonament si pe jucatorii stelisti, dar o sa construiesc ceva special si pentru familia mea. O sa petrec cateva luni pe an acolo, sa fiu cat mai aproape de calugarii de pe Muntele Athos. Familia o sa se relaxeze pe insula, iar eu o sa dau zilnic o fuga cu salupa la calugari', a declarat presedintele PNG, Gigi Becali.

"Sunt de 100 de ori mai destept ca Borcea"

'Borcea sa inteleaga ca trebuie sa ne lase in pace, nu sa se dea el destept. Eu sunt de 100 de ori mai destept ca el, sunt alti conducatori mai destepti ca el, si mai bogati, Borcea e doar actionar. Cat are el, 10-15 la suta? Vrem sa curatam fotbalul si de el depinde asta. Trebuie sa inteleaga ca nu se mai poate aranja cu arbitrii', a mentionat Gigi Becali.

Isi cumpara si un munte!

La inceputul anului, seful Stelei a declarat ca vrea sa-si cumpere un munte in Romania. 'Am in plan sa gasesc o zona linistita, cat mai izolata de oameni.

O sa-mi construiesc o vila cu 30-40 de camere, in care sa aiba loc prietenii mei. Nu am stabilit inca in ce zona vreau sa fie situat muntele', a spus Gigi Becali pentru Libertatea in luna februarie a acestui an.

Sursa: www.libertatea.ro

Un comentariu:

Anonim spunea...

Considerati ca Gigi Becali este un infractor? http://www.sondaj.php0h.com/becali.php